Viihdyn koulussa ja varsinkin luokassa jo aika hyvin. Olen saanut jotain tekemistä välitunniksikin: korteilla pelaaminen. Onhan siinä tultu hävittyäkkin joitakin euroja, mutta onpahan tekemistä. Elämä tuntuu ihan mukavalta nyt vaihteeksi.

Nyt on 2 viimestä viikkoa enää TETtiä eli TyöElämäänTutustumista. Eli koulua on vasta tammikuussa. Lukioon sitä ollaan menossa näillä näkyminen.

Musa soi!