Kun en mä oo tänne ennen kirjotellu tai edes pitänyt päiväkirjaa päätin kokeilla.
-----------------------------
Tättärää kello on 2:06. 15wee poika keksii että kirjoitanpa omaa blogia. Tästä se lähtee. No joo... Voi olla että viikon päästä en enää tätä ideaa muistakkaan ja blogini katoaa bitti avaruuteen niinkuin kaikki aina sanovat.
En ole päättänyt vielä menenkö A: Tunnin sisällä nugguun vaiko B: Valvon koko yön ja menen sitten todella väsyneenä kouluun kolmeksi tunniksi. No tässähän tämä aika mukavasti menee kirjoitellessa.
Olen siis yksin kotona? Kyllä. Mutsi on mies ystävänsä luona ja faija tallinnassa. Faija kylläkin asuu aivan eri asunnossa. Nämä yksin olo illat/yöt eivät ole ollenkaan harvinaisia. Yleensä nämä yöt kuluvat musaa kuunnellessa, runkkaamisessa, netissä surffaillessa tai jotakin PC-peliä pelatessa.
Viime aikoina pelaaminen on hieman uupunut. Olen ostanut 3 peliä viimeisen kuukauden aikana tosin vain yksi niistä oli täysi hintainen. Mikään näistä 3 pelistä ei ole koukuttanut yhtään. Ei vain ole löytynyt mitään mukavasti koukuttavaa peliä. Viimeksi on ollut WoW mutta onneksi se sen pelaaminen loppui viimeinkin. Nyt vain tarvitsisin sen jonkun seuraavan pelin että koulussa saisi taas odottaa innoissaan että pääse kotiin nysväämään jotain virtuaali maailmaa. Luultavasti jotkut tietävät tunteen. No se peleistä...
Olen nykyisin aivan erilainen ihminen mitä olin ala aste aikoihin. Nykyään olen hirveässä kunnossa henkisesti. Olen täysin sosiaaliton ihminen nykyään. En osaa kommunikoida nais-puolisten ikä tovereitteni kanssa ollenkaan. Taino niitä kontakteja ei vain tule millään siis millään tasolla. Hyvä jos kerran kuussa voi mainita tytön sanoneen minulle omasta tahdostaan jotakin, taino harvemminkin.
Minun paras kaverini lakkasi minun kanssa "henggaamisen" noin puolitoista vuotta sitten samoihin aikoihin kun hänen isänsä kuoli. Miten tämä pystyi vaikuttamaan ystävyyteemme??? Miksi hän lopetti minun kanssani olemisen niihin aikoihin.Miksi??? Koska olen koulu kiusattu??? Minä olen tuntenut hänet tarha iästä saakka eli noin 4vuotiaasta saakka.
Onneksi on kesä ja serkut. Aina joka vuosi kun serkut kokoontuvat landelle kesäällä on sen "elämän" aika. Ei tarvitse olla himassa pötköttää toimeettomana vaan voi oikeasti heittää läppää ja nauraa. Miten sellaiset asiat ovatkin niin mukavia ja vaihtelua tuovia.
--------------------------------
No siinä sitä tulikin enemmän tekstiä kuin olisin odottanut.
PS. Taitaa olla vaihtoehto A:n paikka
Kommentit